ISO 22301:2019

ISO 22301:2019 – Sistem upravljanja kontinuitetom poslovanja

Standard ISO 22301:2019 definiše zahteve za planiranje, uspostavljanje, primenu, funkcionisanje, praćenje, preispitivanje, održavanje i stalno unapređenje sistema. Sve navedeno se sprovodi u cilju zaštite od incidenata koji izazivaju poremećaj u poslovanju, smanjenja verovatnoće pojavljivanja i ponavljanja incidenata, bolje pripreme i odgovora na incidente, kao i oporavka od istih kada se pojave.

Ovaj standard najčešće vezuju za IT industriju, međutim on je primenljiv na sve organizacije, bez obzira na delatnost i veličinu.

Ključni koraci za implementaciju standarda ISO 22301

Naše konsultantske usluge uključuju:

  1. Definisanje sistema upravljanja kontinuitetom poslovanja (BCMS)
  2. Ispostavljanje metodologije i sprovođenje analize uticaja na poslovanje (BIA) i procene rizika (RA)
  3. Razvijanje :
  • Politike kontinuiteta poslovanja
  • Strategije kontinuiteta poslovanja
  • Planove kontinuiteta poslovanja
  • Plana oporavka od katastrofa (za IT sisteme)
  • Planova oporavka za sve kritične poslovne aktivnosti
  • Plana reagovanja na incidente
  • Ostale dokumentacije koju zahteva standard, menadžment, kupac ili zakon;
  1. Aktivnosti obuke i kauča
  2. Kontrolu primene sistema – interne provere
  3. Preispitivanje sistema

Koristi uvođenja ISO 22301 standarda -sistema upravljanja kontinuitetom poslovanja

Prednosti primene sistema menadžmenta kontinuitetom poslovanja su:

  • Bolje razumevanje procesa i aktivnosti unutar organizacije;
  • Stabilnost procesa i razvoj biznisa, čak i pri pojavi incidenata i neplaniranih situacija;
  • Bolje razumevanje organizacije i njenih odnosa s drugim organizacijama;
  • Jasno definisanje odgovornosti i ovlašćenja;
  • Zaštita imovine, sredstava i intelektualne svojine organizacije;
  • Očuvanje lanca snabdevanja;
  • Usaglašavanje sa pravnim i ugovornim obavezama;
  • Kontrola incidenata;
  • Poboljšana sposobnost preduzeća da se pridržava i da primenjuje kritične poslovne procedure tokom perioda prevazilaženja vanrednih situacija/problema;
  • Poboljšana sposobnost prevazilaženja prekida rada i veća zaštita brenda i ugleda preduzeća.
  • Brz oporavak nakon incidenta i/ili vanredne situacije;
  • Poboljšana ukupna bezbednost;
  • Veća operativna fleksibilnost, efikasnost i efikasnost.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com